2006. július 16.

'56

Az egyik hírportálon akadtam a fanyalgásra, hogy 1956 témájú e-learning készül. Itt tudjátok kipróbálni a demo verziót.

5 megjegyzés:

Gáspár Tamás írta...

A szándék dícseretes, a végeredmény kiábrándítóan bugyuta - ami már csak azért is szomorú, mert valaki piszok sokat rajzolt a szent cél érdekében... :P

Fehér Zoltán / Zorro de Bianco írta...

Egyetértek. Sokszor érzem öncélúnak az indexes kritikusok fanyalgását, de esetünkben sajnos találóak a pikírt megjegyzések!
Első blikkre (nyilván a közelítőleges színharmónia okán) úgy tetszett, hogy valami komolyabb, átgondolt grafikai világgal van dolgom, aztán megdörzsöltem a szemem, és ha ez sokat rajzoló nem a vázlatokat küldte el véletlenül a játékfejlesztőkhöz, akkor a helyzet igen szomorú. A játékról magáról már nem is beszélek, de így legalább megtalálta a maga megérdemelte vizuális formát! :(

Névtelen írta...

Durva, hogy egyesek azt hiszik, hogy teljesen tiszta küzdelem volt. Elég irreális fantáziakép, hogy a dühödten fellázadó néptömeg sebészeti pontossággal és hidegvérrel válogatta volna ki a célpontjait.

Egyébként meg királyos '56-os játéknak ott van a Half-Life 2.

Cserkuti írta...

Hát, nem tudom, az árnyalt történelmi tabló mennyire a számítógépes játékok sajátja. Sztem az ilyen, ha nem esik brutális tévedésekbe, elsősorban a figyelem felkeltésére való egy olyan közeg számára, ami ezen a csatornán keresztül könnyebben megszólítható.
A Half-Life 2-t mi emeli ki az átlagból?

Névtelen írta...

Az, hogy nagyon egybe van. Állítólag más játékoknak is van ilyen jó grafikája, meg engine-je, de sztoriban, dramaturgiában a legjobb.

Egyébként meg forradalmat kell csinálni a panelházak között, ui. a pályák alapjául többek közt Budapest szolgált. Még Trabantroncsok is vannak.