2006. november 8.

Marc Hempel



Marc Hempel az egyik kedvenc grafikusom/képregényrajzolóm. Hasítós, irdatlan pontos, tökéletesen átírt és kissé pszicho rajzai vannak. További "nakedbrain"-ek: itt.
További cuccai a Tug & Buster (Fritznek van egy kötete), ill. a Gregory (ebből meg nekem van egy), amelyeket ismerek. Plusz a Kreténben lehetett találni pár oldalnyi grafikát tőle az utóbbi időben. Érdemes belemélyedni a csávó munkásságába (sajnos nem találtam tőle egy valamirevaló saját honlapot).
bye _LM

8 megjegyzés:

LM írta...

jajdejó, jajdejó, jajdejóóó!!!

Névtelen írta...

jajajajajajaja

Miklós Felvidéki írta...

azzaazazazaazzzzzzzzzzzz de hol vettél te ilyet?

LM írta...

a zoli bá a lurdyban vette az albumát, de múltkor, amikor keresgéltem ott, akkor nem volt ilyesmi.

én meg a lángistván bácsitól kaptam egy gregory-t még 100 éve,
így, miki

de ugye, hogy milyen kurvajó?

Miklós Felvidéki írta...

AZÁM

Peter Tikos írta...

http://www.sunnyfundays.com/nb_archive045.htm
Pom-Pom.

Tamási Antal írta...

Iszonyú jó cuccok.Nagyon bejön!!!

LM írta...

AZÁM