2007. március 5.

A digitalizáló tábla virtuózai VIII.

Gáspár doktor úr helyett ezúttal engedtessék meg nekem, hogy bemutassak egy igen tehetséges és kreatív ifjú artistát. Nem más ő, mint Ismael Medrano, alias Izzy. Munkái között a MERCILESSDesign.com nevű weboldalon szemezgethetnek a modern alkalmazott művészet kedvelői - a karakterdizájntól az illusztrációkon át a storyboardokig szinte minden megtalálható Izzy galériáiban. Vigyázat! Nemritkán úgynevezett felnőtt tartalomba botolhat a gyanútlan nézelődő!

8 megjegyzés:

Gáspár Tamás írta...

Mondanám, hogy "ejnye", de inkább azt mondom "zannya..." :)
Köszönet érte, Péter!

tom írta...

Őt még nem ismertem, köszönöm a linket.
Egy-két képe szerintem hasonlít Velinov munkáira.

mesike írta...

Én meg ezt a Velinovot nem ismertem eddig; köszi a linket. Egy-két képe szerintem hasonlít Ábrai Geek munkáira. Vagy fordítva?
:)))

LM írta...

kisse nekem ez mar tul giccses mar...

mr. finnya

FaludiRóbert írta...

Én meg irigy vagyok

Fehér Zoltán / Zorro de Bianco írta...

Huhh, ez a Velinov tényleg kísértetiesen hajaz Geekre, vagy pont fordítva, de meglepődtem! :O

tom írta...

Velinov, a bolgár Geek.
:)

mesike írta...

Geek, a magyar bolgár :)