2007. július 19.

Útjára indult a Gemini-jelentés blog!

Káli Szilárd a következőképpen mutatkozik be, mint a blog gazdája:
„Káli Szilárd a nevem, oknyomozó újságíró vagyok. Egyelőre nem részletezném, miért alakult úgy az életem, hogy saját bulvárügynökséget kellett nyitnom. A Kálipressz Budapest belvárosában székel, a személyzete két fő: Olga, a titkárnőm és én.
A történet számomra akkor kezdődött, amikor kíváncsiságból elmentem egy történelmi előadásra a Petőfi irodalmi múzeumban, ahogy az a Gemini-jelentés 1. kötete, az Ikervadászat 10. oldalán olvasható..."
Érdemes a továbbiakban is nyomon követni Szilárd írásait...

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nekem úgy tűnik, ez inkább Tony blogja, mintsem a Gemini-é. :P

Fehér Zoltán / Zorro de Bianco írta...

Tony alias Káli Szilárd. ;)
Egy kis játékosságot és fantáziát, ember! :P

Névtelen írta...

Nem az én blogom, hanem egy Káli Szilárd nevű képzeletbeli újságíróé, akit még csak nem is én találtam ki - de ha már újságírónak alkottuk meg, hát tudjuk meg róla, hogy milyen írásai lennének, ha lennének. Lesznek bejegyzések a többi szereplő hátteréről is, de általában Káli szemszögéből nézve.