2007. augusztus 29.

Testicle Lurker

Testicle Lurker

A D’Zagum –N’Hudd folyó északi partján élő Podd’l-Dalh-Hudd törzs férfitagjain élősködő élőlény, a szúrócsápúak rendjébe tartozik, melynek egyedüli képviselője. A törzs tagjai számára a lény szent és sérthetetlen. A férfivá avatás alkalmával a serdülő fiúk megmártóznak a folyóban, miközben rituálisan és valóságosan is egyesülnek vele. Ennek során a vízben hemzsegő Lurker lárvák megfertőzik őket, feljutva a húgycsövön, megtelepszenek a herében. A lárva, valamint a belőle kifejlődő lény is itt élősködik, táplálékát a gazdaszervezettől vonja el. A kifejlett lény 30-50 cm hosszú, mérete társadalmi rangot jelent viselőjének. Az évről évre elhalálozó törzsfőnök helyére a legnagyobb Lurkerrel rendelkező férfit választják ki. Tulajdonképpen az állat irányítja viselőjét oly módon, hogy a számára kellemetlen helyzetekre az orrán levő tüske szúrásával reagál, elviselhetetlen kínokat okozva neki. Ebbe a szenvedésbe illetve a legyengülés miatt a fertőzött előbb utóbb elhalálozik, ilyenkor a Huddok a holtestet magas fára helyezik, ahol a Lurker kirágja magát és párt keresve szárnyra kap az őserdőben. Petéit a folyó menti növényekre rakja, ahonnan a kikelő lárvák a vízbe potyognak.

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

"a legnagyobb Lurkerrel rendelkező férfi"
:D:D:D

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Fehér Zoltán / Zorro de Bianco írta...

Épületes sorok...

Hopsy, ez ismét betalált! :)
Bizarr, de szép a kivitelezés - akvarell?

hopsy írta...

Zorro: igen, akvarell.
A kép a conceptart.org kiírására készült. Hétről hétre feldobnak valami nevet, ehhez kell készíteni egy hét alatt egy concept rajzot és kitalálni hozzá hozzá egy leírást.

Peter Tikos írta...

Bocs, skacok, ez a "blog adminisztrátora" én voltam. Úgy gondoltam, nem kellenek ide azok a bejegyzések. Ha másként gondoljátok, vissza lehet őket állítani.

Hopsy, a kép nekem is tetszik (meg szerintem Bill Burroughsnak is bejönne :)) Úgy emlékszem, korábban is készítettél már ilyesmit a ConceptArt heti pályázatára: hányszor küldtél már be munkát?

Fehér Zoltán / Zorro de Bianco írta...

Hehe, nekem William Burroughs is felrémlik, főleg a Cronenberg forgatta Meztelen ebéd után... :D

Peter Tikos írta...

Pont arra gondoltam én is (Bill=William), csak nem a filmre, hanem a könyvre. Vagyis nem tudom, a filmben megemlítik-e azt az egyébként valóban létező élősködőt, amely első hallásra tényleg inkább egy drogos rémlátomás szülöttének tűnik. Na, az szerintem a rokona lehet ennek a lurkernek :P

hopsy írta...

Szia, TP!
Utóbbi időben tényleg rákaptam a C.O.W.-ra (Creature of the week), nagyon jó szórakozásnak tartom.
Van már "Guts Harvester","Singing Death", "Green Slime", "Time Bender", Testicle Lurker".

Én is kutakodtam és tényleg léteznek hasonló módon fertőző élősdiek.