2008. november 23.

Mellnagyobbítás

11 megjegyzés:

Haránt Artúr írta...

tiszta erkölcsű polgárasszonyoknak nem lehetnek telt idomaik? :)

anyway: a csaj megint nagyon frankó.

vassrichard írta...

namost, én megnézném az anyaverziót is.:)

Haragos írta...

Szép munka!

Jól gondolom, ez egy városi, férfi autó?
Az Opel Femina illusztrációhoz meg óriás bránereket kell majd nagyobbítgatnod?

: )

Névtelen írta...

De miért forog az autó kereke?

H

Névtelen írta...

Heh, ilyen kedves sztorikat hallgatnánkmég. :)
Geeket anno megkértem, hogy rajzoljon a Panel 5 borítólánynak mellbimbókat is, ha már... Persze egy kicsikis fanzinnál az ember könnyen merész. (Ellenben Kendra vámpírcsajára rakattam bugyit.)

"Flex in the city?" Ez szakmai ártalom, hogy ez nekem inkább hangzik félelmetesnek, mint csábítónak?

Cserkuti írta...

Artúr:
De. Csak a megrendelők fejében (főleg, ha a női nemhez tartoznak) a "jó" fizikai adottságú rajzolt nők egyúttal könnyűvérűek is.
Megesett már olyan is, hogy egy kötélen száradó alsónadrágba "látott bele" bizonyos formákat a megbízó, és az ő (khmm) fantáziája miatt kellett nekem módosítanom a rajzot.
Richárd:
Nagyon vázlatos, ezért nem tettem fel.
Péter:
Ez egy paravánhoz készült, ahol a fejek helyére bedughatja mindenki a sajátját (a fejét!). Tehát a kocsi női, amit ha megveszel, rögtön ilyen dudáid lesznek! :)
Henrik:
Én is néztem. Ül is benne vki. A jelenet valójában egy emberrablás.
Amúgy miből állna egy regisztráció, hogy ne kelljen a H betűidet nézegetni? :P
Zoli:
Perverz prűd. Aki a nagy melleknél is sarokcsiszolóra gondol. A legrosszabb fajta. :))

Névtelen írta...

Nagyon szép H betűket tudok írni. Jó ez így, annyira sokat nem kommentelek, hogy érdemes legyen regelni.

H

Névtelen írta...

Nagyon szép H betűket tudok írni. Jó ez így, annyira sokat nem kommentelek, hogy érdemes legyen regelni.

H

Cserkuti írta...

Jóvanna! Elsőre is értettem! :)

Haragos írta...

Legyen már tíz hozzászólás!
Nesze!

Cserkuti írta...

Elcserélném 5 értelmesre. :P