2009. május 15.

„Kócos kis ördögök voltunk..."

A nagy halomtúrásban ráakadtam egy ősrégi, egészen pontosan 22 évvel korábbi képregényemre, amikor is hetedik általános iskolásként koptattam a grafitot, legtöbbször a házi feladat helyett. Mango és Uno két 24 oldalas füzetet élt meg – ki tudja még, milyen korokba repültek volna az időgéppel, ha nem unok rájuk. :)



Korábban már többször is volt róla szó, hogy előbányásszuk az óvodás, kisiskolás kezdeményeinket – nosza, remélem, ezzel a poszttal hagyományt teremtek! ;)

8 megjegyzés:

Fehér Zoltán / Zorro de Bianco írta...

Természetesen ez a pár oldal csak az érdekesebbek közül való – bár egy bunyós jelenetet kihagytam. ;)

Leginkább azon röhögtem, hogy milyen hitelesen próbáltam másolni a megszokott ajánlóoldalakat is (Jön, jön, jön!), mintha rajtam kívül tényleg más is olvasta volna ezeket az összekapcsozott papírhalmokat. :)

Haránt Artúr írta...

ezek nagyon jópofák. nekem kiskoromból sztem egy rajz sincsen mr meg, de ha ebbe a kategóriába belefér lehet majd postolom azokat a rajzokat amiket füzetek szélére rajzoltunk Gerivel a halál unalom előadások alatt :)

feki írta...

Hmm. Szomorúan látom, hogy a portfolióból már kifogytak a képregények. Esetleg lehetne újakat rajzolni.

Csacso írta...

Köszi!
Ne csináld Zorro, hogy nem tudom meg a történetek végét!
Számomra vicces, hogy Feki vs. Zorro fordított időrendiségben alkot :D
Ja, Zorro gyermekként rajzolt gyermeki stílusban ;)

Fehér Zoltán / Zorro de Bianco írta...

Ugyan már, megnyugtató, hogy legalább hasonló tempóban fejlődtem a 9 és fél éves Kovács Pistikéhez mérten. Ki tudja persze, hova fejlődött Pistike 13 éves korára? :)
Esetleg a „fordított időrendiségben" alkotó Fekit megkérdezhetjük. ;)

Egyébként szívesen lefénymásolom neked a teljes történetet, Csacso – komolyan. :)

Van egy Thor vs. Pókember sorozatom is, de akkor még csak 9 éves voltam és félek közzétenni, nehogy Pistike végképp elveszítse az önbizalmát és megálljon a fejlődésben. :)

Csacso írta...

Köszönöm, és komolyan el is fogadom! :)
Digitálisan is szívesen veszem, ha úgy kisebb költség/meló.

Fehér Zoltán / Zorro de Bianco írta...

Okés, akkor még a héten megküldöm mailben. ;)

raveon írta...

Most jövök rá, miért nem fogynak jobban manapság a képregények: nincsen hozzájuk rejtvény!!! A képregény és a rejtvény itthon olyan mint a férj és feleség. Vagy a sör meg a cigi! :D

Amúgy tök pofás, majd rakasd be a The Ultimate Art of Zorro de Bianco c. könyvbe. :)

Nekem is van ilyen gyerekkori cuccom, állítolag "11-FT"-ért, a következő számhoz posztert ígértem, a hátuljára meg ez van írva: "Figyelmeztetés! A könyvben nem sok kép van csak olvasásra hasznos" :))))

Egyébként ezen meglepődtem így utólag (főleg hogy mekkora képregénymániás voltam), mert tényleg nem képregény, hanem a szöveget illusztráltam itt-ott.